FAQ

Co Euroland może mi zaoferować?

Co Euroland może mi zaoferować?
Euroland jest firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem. Obsługujemy zarówno duże firmy, sklepy czy agencje, ale także klientów prowadzących małe lokalne biznesy lub zamawiających towar na własny użytek. Zajmujemy się wieloma branżami związanymi z fotografią oraz ciągle rozwijamy nasze możliwości by sprostać i wyjść naprzeciw wszelkim oczekiwaniom.

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej na temat Eurolandu?

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej na temat Eurolandu?
Bardzo dużo informacji na temat naszej firmy można znaleźć na naszej głownej stronie Euroland ale także na naszym Fanpage'u. Klienci którzy są zainteresowani większą współpracą powinni skontaktować się z nami drogą mailową lub telefoniczną. Wszelkie numery telefonu i adresy emailowe dostępne są w zakładce Kontakt.

Gdzie mogę złożyć zamówienie lub obejrzeć towar?

Gdzie mogę złożyć zamówienie lub obejrzeć towar?
Specjalnie dla naszych klientów stworzyliśmy serwisy internetowe, które działają jako kanały sprzedaży dla klientów hurtowych jak i klientów detalicznych.

Są nimi internetowe e-sklepy : Oraz platforma zakupów hurtowych : Size

Co to jest SIZe?

Co to jest SIZe?
SIZe - system internetowych zamówień nazywany często przez nas panelem kontrahenta. Strona internetowa, która została stworzona specjalnie do obsługi klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą. Umożliwia nam ona składanie zamówień jak i przeglądanie dostępnego towaru.

By móc skorzystać z usług oferowanych w panelu kontrahenta należy złożyć wniosek rejestracyjny.
Wniosek ten możemy złożyć telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail lub wypełnić online.

Parametry autoryzacji (login i hasło) do witryny SIZe zostaną wysłane na adres e-mail wskazany we wniosku rejestracyjnym. Celem tych działań jest zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa usług internetowych SIZe.

Co to są e-sklepy?

Co to są e-sklepy?
E-sklepy są kolejnym narzędziem handlowym który stworzyliśmy by nasi klienci w najprostszy możliwy sposób mogli składać zamówienia. Prowadzimy obecnie dwa e-sklepy.

Pierwszy zawiera w sobie ofertę towaru związanego z sublimacja - Esubli.pl
Drugi zaś stworzony jest dla klientów zainteresowanych fotografią - Ephoto.pl

W obu tych sklepach klienci znajdą szeroką gamę produktów, wiele ciekawych promocji oraz niskie ceny! Sklepy są bardzo proste w obsłudze i już po któtkim procesie rejestracji umożliwiają składanie zamówień każdemu klientowi.

Kiedy zamówić towar?

Kiedy zamówić towar?
Jeżeli chcemy ,żeby towar został wysłany jeszcze dzisiaj, zamówienie należy złożyć najpóźniej do godziny 13:00. Dzięki temu mamy pewność ,że nasi pracownicy zdążą zatwierdzić i przygotować zamówienie a kurier odebrać gotowe już paczki.

Kiedy dotrze do mnie zamówiony towar?

Kiedy dotrze do mnie zamówiony towar?
Dostarczenie towaru kurierom zajmuję zazwyczaj 24h od momentu wysłania towaru, dlatego też z reguły towaru możemy spodziewać się na drugi dzień lub po weekendzie w przypadku piątkowego zamówienia.

W jaki sposób powinniśmy przyjmować paczki?

W jaki sposób powinniśmy przyjmować paczki?
Przy odbiorze przesyłki powinniśmy sprawdzić jej stan. Jeszcze w obecności kuriera i przed podpisaniem pokwitowania musimy upewnić się:

  • Czy nie ma żadnych widocznych śladów zniszczenia?
  • Czy zgadza się ilość zamówionego towaru?
  • Czy paczka jest oklejona tylko taśmą Euroland, czy może była ponowanie oklejana?
  • Czy towar jest suchy i stabilny?
W przypadku gdy nastąpiło jakiekolwiek uszkodzenie paczki lub inne zaniedbanie ze strony kuriera należy bezzwłocznie spisać protokól szkodowy, który jest dostępny na naszej stronie oraz w posiadaniu kuriera który tą przesyłkę dostarczał.

Paczka została odebrana a towar jest uszkodzony co zrobić?

Paczka została odebrana a towar jest uszkodzony co zrobić?
W sytuacji gdy paczka dotarła do klienta w stanie nienaruszonym jednak po rozpakowaniu okazało się ,że towar jest uszkodzony należy zgłosić się do naszego działu sprzedaży z reklamacją. W celu usprawnienia tych działań, bardzo prosimy o przesłanie zdjęć nieodpowiednio zapakowanego towaru i wstępne opisanie problemu drogą e-mailową. Gdy tylko wiadomość do nas dotrze skontaktujemy się z państwem z przygotowanym już rozwiązaniem.

Wysyłki paletowe - kiedy?

Wysyłki paletowe - kiedy?
Towar który został zamówiony na paletach dotrze do klienta:
  • w ciągu 24 godzin jeżeli jest dostarczany przez firmę PEKAES
  • w ciągu 48 godzin gdy wysyłkę prowadzi firma DHL

Fotografia & Sublimacja & Usługi

Napisz do nas